Pro více informací volejte
255 785 590

Marketing: Prezentujte svou firmu v zahraničí

Podpora efektivní prezentace malých a středních podniků na zahraničních veletrzích a výstavách, kde mohou navazovat nová obchodní partnerství.

Dotace na: účast podnikatelů na veletrzích a výstavách v zahraničí

Velikost podniku: Malý, Střední

Výše dotace: 200 tis. - 2,45 mil. Kč

Stav výzvy: Program se připravuje

Termín podání předběžných žádostí: od 29. 07. 2024 do 28. 03. 2025

Termín podání plných žádostí: od 29. 07. 2024 do 28. 03. 2025

Procent podpory: 50 %

Tento dotační program navazuje na program OPPIK:
Marketing

Základní informace

Dotační program Marketing přináší peníze na účast českých malých a středních podniků na mezinárodních veletrzích a výstavách.

 

Alokace dotační výzvy: 250 mil. Kč.

hodnocení žádostí: průběžné

Realizace max. 5 akcí v projektu, každý žadatel (IČ) může podat pouze 1 žádost o dotaci 

 

Míra podpory

  • 0,2– 2,45 milionů Kč na jeden projekt
  • 50 % z vynaložených výdajů pro malý i střední podnik 

Vysvětlivky:

  • malý podnik= méně než 50 zaměstnanců
  • střední podnik= 50-250 zaměstnanců 

Podmínky pro zisk dotace na marketing

  • vhodně popsat potenciál tržní expanze na mezinárodních trzích (proč je vaše přítomnost nutná zrovna na daném veletrhu)
  • dopad projektu mimo území hl.m. Prahy

Na co lze dotaci na marketing použít

Dotaci na marketing lze využít na náklady spojené s účastí na zahraničním veletrhu či výstavě, zejména pak na:

  • pronájem výstavní plochy a stánku (pronájem, zařízení, grafický návrh stánku, výkresová dokumentace stánku, připojení k inženýrským sítím (voda, odpad, plyn, elektroinstalace, osvětlení, vzduchotechnika, požární bezpečnost), připojení k internetu, zařízení stánku (nábytek, promítací plátno, počítač, kuchyňské vybavení), vč. grafického zařízení stánku, montáž, instalace vystavovaných exponátů, demontáž)
  • dopravu vystavovaných exponátů
  • tvorbu propagačních materiálů
  • povinné poplatky spojené s účastí na příslušné výstavě nebo veletrhu stanovené jejich organizátorem a služby spojené s provozem stánku, parkovné, vstupenky (online vouchery), vystavovatelské průkazy, povinné pojištění

Všechny náklady se musejí týkat výstav či veletrhů realizovaných v rámci daného projektu.
Nelze dotovat obecně reklamu, PR či marketing na daném trhu. Dále nejsou hrazeny
mj. doprava osob (letenky apod.) a ubytování.

Jaké jsou šance na zisk dotace do marketingu

Naše projekty měly v poslední výzvě úspěšnost 100 % (na rozdíl od ostatních projektů v tomto programu, které mají průměrnou úspěšnost 78 %*).

* Zdroj: Agentura pro podnikání a inovace, sledování čerpání alokace OP PIK

Vzorový projekt 

Malá společnost vyrábějící umělecké skleněné předměty potřebovala rozšířit odbyt svých produktů na zahraničních trzích

Pravidelně vystavovala na trzích v Německu, ale vzhledem k vysokým nákladům nebyla schopna účasti jinde po Evropě či dokonce mimo ni. Díky úspěšnému projektu v programu Marketing získala podporu 50 % na návrh, dopravu a pronájem stánku v Rakousku, Itálii a Číně a na přípravu tištěných propagačních materiálů. Díky tomu se jí podařilo navázat  řadu dlouhodobých kontraktů.

Nepropásněte tuto dotaci!

Chci konzultovat svůj projekt

Vyplňte kontaktní údaje a my se Vám ozveme

Všechna pole označená * jsou povinná

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Kontaktujte nás

na tel. lince +420 255 785 590